Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Tańszy Game Pass z reklamami może stać się faktem. Zaoferuje on swoim abonentom ograniczone funkcje

Kacper Derwisz
Kacper Derwisz
Nowy wariant Game Passa będzie oferował ograniczoną funkcjonalność wersji bazowej.
Nowy wariant Game Passa będzie oferował ograniczoną funkcjonalność wersji bazowej. Microsoft / materiały promocyjne
Game Pass to jeden z czołowych produktów gamingowych firmy Microsoft, dzięki którym konsole Xbox cieszą się niegasnącym zainteresowaniem. Często można ją dorwać w stosunkowo niskich cenach, jednak dla wielu osób wciąż jest to dość wysoka kwota. Microsoft planuje prawdopodobnie nową, tańszą opcję abonamentu, dzięki której tanio będzie można uzyskać dostęp do biblioteki, jednak z pewnymi ograniczeniami. Zobacz, jak ma wyglądać "Game Pass z reklamami".

Spis treści

Czym jest Game Pass?

Game Pass to abonament firmy Microsoft, dzięki któremu posiadacze komputerów z systemem Windows oraz konsol Xbox mogą cieszyć się pokaźną biblioteką gier dostępnych na platformy firmy. W subskrypcji znajduje się szeroki wybór różnorodnych tytułów, których lista stale się powiększa - każdego miesiąca do usługi trafiają kolejne tytuły.

Tańszy Game Pass z reklamami

Użytkownik forum ResetEra pseudonimie Almalexia udostępnił zrzut ekranu z rzekomej ankiety w języku hiszpańskim, mającej badać rynek pod względem zainteresowania nowym rozwiązaniem wśród potencjalnych konsumentów. Widzimy tam nowy, tańszy próg subskrypcji, mający kosztować zaledwie 2,99 euro miesięcznie (ok. 15,00 zł). Zakłada on dostęp do biblioteki subskrypcji w niższej cenie, w zamian za wyświetlanie reklam przed każdorazowym rozpoczęciem zabawy.

Tańszy Game Pass mógłby zdobyć sporą popularność.
Tańszy Game Pass mógłby zdobyć sporą popularność. Almalexia / resetera.com

Dużą zaletą oferty jest pojawianie się w niej dużych tytułów ekskluzywnych dla platform Microsoftu w dniu premiery, dzięki czemu posiadając aktywny abonament, można od pierwszego dnia cieszyć się nowymi, hitowymi tytułami. Opcja z reklamami miałaby udostępniać takie tytuły dopiero po 6 miesiącach. Oprócz tego, nowa opcja nie zawierałaby w zestawie subskrypcji EA Play oraz możliwości grania w chmurze.

Nie jest to jednak oficjalna informacja, więc należy ją traktować z przymrużeniem oka. Jak jednak pokazuje przeszłość, w każdym przecieku tego typu znajduje się więcej niż ziarno prawdy, jak np. w przypadku nowego PS Plusa od Sony.

Zobacz również:

od 12 latprzemoc
Wideo

Akcja cyberpolicji z Gdańska: podejrzani oszukali 300 osób

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Tańszy Game Pass z reklamami może stać się faktem. Zaoferuje on swoim abonentom ograniczone funkcje - GRA.PL

Wróć na blonie.naszemiasto.pl Nasze Miasto